Pardavėjams
Kiekvienas įmonės pardavėjas ar klientų aptarnavimo specialistas, kuris parduoda ar pristato Jūsų produktus ar paslaugas, tiesiogiai kuria klientų pasitikėjimą Jūsų įmone. Tai, kokį įspūdį susidarys klientas, tiesiogiai priklauso nuo pardavimo specialisto profesionalumo, sugebėjimo teisingai komunikuoti, daryti pozityvią įtaką klientui priimant Jums naudingus sprendimus. Įgūdžiai išskiria geriausius pardavėjus iš kitų. Mūsų tikslas yra efektyvių įgūdžių formavimas ir tobulinimas. Praktikos patikrintose mokymo programose pateikiami ne tik veiksmingi aktyvaus pardavimo ir klientų aptarnavimo principai, metodai bei įrankiai, bet ir sukuriama vidinė motyvacija tobulėti ir siekti ambicingų tikslų.
Pagrindinės programos:
Efektyvus klientų aptarnavimas (šią programą galima mokytis ir nuotoliniu būdu)
Asmeninė lyderystė pardavimo procese
Koučingo principai pardavimo procese
Efektyvi prezentacija ir įtaka auditorijai
Mokymų programa visada adaptuojama, atsižvelgiant į dalyvių įmonių verslo sritį, parduodamų produktų bei klientų ypatumus, svarbiausius darbo su klientais rezultatų gerinimo tikslus. Pardavimo įgūdžių ugdymas - lyg sportininko meistriškumo tobulinimas ir palaikymas. Nesitreniruoji – kažkas kitas tikrai treniruojasi...